Re: druk ekonomiczny kombajny jaki?

Autor: ppview <prezentacje_at_op.pl>
Data: Tue 31 Oct 2006 - 16:49:59 MET

kovolski wrote:

> Chciałbym kupić jakiś w miare tani kombajn do 350 zł tj drukarkę ze
> skanerem. Zależy mi na ekonomicznym ale ,,ładnym" wydruku.

W tej klasie cenowej to niestety "mission impossible". Np. najtańsze w
miarę ekonomiczne (oddzielne kolory) nowe kombajny Canon (MP500 i wzwyż)
to wydatek 2x większy niż podana kwota. Pozostaje ew. wariant typu Canon
IP4200 + tani skanerek CIS, wyjdzie pewnie 150-200 PLN taniej niż "dwa w
jednym" o podobnych parametrach..

> Zastanawiam się
> nad hp 1410, hp 1510, Canon P150. czy może jakiś inny jest jeszcze godny
> uwagi.

To typowe konstrukcje "low-budget" - a nie ekonomiczny w eksploatacji i
w miarę trwały sprzęt do dobej klasy wydruków kolor..

> Zamierzam go wykorzystywać głównie do wydruków w kolorze. Piorytret to
> jakość vs wydajność vs ekonomiczność wyduku.

Więc musisz zacząć rozglądać się w nieco innym przedziale cenowym
(przynajmniej jesli chodzi o "nówki"). Obowiązkowo oddzielne tusze kolor
- jeśli nie planujesz chałupniczych "wlewek" strzykawką.

> Jeśli macie którąś z
> wymienionych drukarek bardzo prosiłbym o wskazanie jej mankamentu.

Co do mankamentów - jeśli planujesz eksperymenty z zamiennikami to od
razu skreśl Epsona. Chyba że problemy z dojściem do głowicy przy
czyszczeniu Cię nie zrażają.

> To chyba
> tyle pozdrawiam..
> Marcin..