Re: Panele LCD - na co zwracac uwage/ jakie marki godne polecenia

Autor: .Peeter <peeter993_at_nospam.onet.pl>
Data: Tue 31 Oct 2006 - 16:46:38 MET

*Marcin* wrote:
> ale mój kolega pracował na LG w trybie 256 kolorów (przez pulpit
> zdalny)
> i stwierdził, że beznadziejnie to wyglądało (normalnie ma przed
> oczami panel Samsunga).

Nie rozumiem. Pracował przez pulpit zdalny, wyświetlony na panelu
Samsunga i stwierdził, że beznadziejnie to wygląda, bo do kompa,
do którego się podłączył, był podłączony panel LG? :>

> Uwaga - ważna jest dla mnie możliwość komfortowej pracy z
> rodzielczością inną niż natywna.

W takim razie LCD nie jest dla Ciebie.

A jeśli wolno spytać - do czego ma być ta rozdzielczość inna
niż natywna?

--
Pozdrawiam
  __