Re: Problem z dyskami

Autor: ocdfgdoisg <hdfgdjb_at_op.pl>
Data: Tue 31 Oct 2006 - 15:24:42 MET

> Mam jakieś przekonanie do samsunga. Mam w tej chwili 40 GBi pracuje bardzo
> cichutko. Jednakże kusi mnie ten cache 16 MB w seagate. Czy ktoś ma owego
> Seageta i mógłby przedstawić tu jakąś kostruktywną wypowiedź, bo chciałbym
> wybrać sensownie.
>
> Dzięki i pozdro.

Witam też się napaliłem na te 2 dyski co ty masz zamiar kupić i wybrałem
Seagate , hmm przez pierwszy miesiac chodził cicho , ładnie, pięknie , a
dzisiaj to tak chrobocze że szkoda gadać :/ , Sprzedałem go szybko , i
kupiłem Samsunga którego mam już 3 miesiące i jak narazie jest bardzo cichy
:)
Polecam.