Problem z dyskami

Autor: Jajcarz <jajcarzd1_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 31 Oct 2006 - 13:08:12 MET

Witam.

Mam takie pytanie zastanawiam sie nad kupnem dysku

- Seagate 250 GB Barracuda 7200.10 (16MB, Serial ATA II, zapis prostopadły)

lub

- Samsung SpinPoint P120S 250 GB (SATA II, 8MB cache, NCQ)

Mam jakieś przekonanie do samsunga. Mam w tej chwili 40 GBi pracuje bardzo
cichutko. Jednakże kusi mnie ten cache 16 MB w seagate. Czy ktoś ma owego
Seageta i mógłby przedstawić tu jakąś kostruktywną wypowiedź, bo chciałbym
wybrać sensownie.

Dzięki i pozdro.