monitor LG 1715 - nieostry obraz

Autor: Amberlamp <pzwitrazNIE_at_PISZ.amberlamp.com.pl.TEGO>
Data: Tue 31 Oct 2006 - 15:24:46 MET

Witam serdecznie.
Ostatnio kupiłem monitor LCD firmy LG (model L1715S). Pojawił się
niestety problem. W niektórych częściach ekranu linie które powinny mieć
nominalnie 1px grubości są wyświetlane jako 2px (tak jakby biegły obok
siebie 2 linie – jedna wyraźna, druga o mniejszym natężeniu koloru).
Powoduje to, że obraz jest rozmyty i niewyraźny. Widać to doskonale przy
wyświetlaniu tekstu - litery a, e, o, b itp. zamiast być „wewnątrz”
puste (w kolorze tła) są szare i pogrubione.

Monitor był sprawdzony pod inną konfiguracją sprzętową (w sklepie) –
wszystko wydaje się OK – wyświetlał poprawnie (test Noki).
Problem w tym, że jak używałem klasycznego monitora na lampie też było
OK (wnioskuję stąd, że nie jest to wina komputera).

Mam kartę graficzną zintegrowaną z płytą (Intel 82845GV). System Win XP
Home Edition.

Jak dotąd próbowałem następujących rzeczy – niestety bez rezultatu:
- testowałem różne rozdzielczości i różne odświeżania
- sprawdzałem różne kable
- ściągnąłem ponownie nowy sterownik do karty ze strony Intela

Macie jakieś pomysły co to może być? Z góry dzięki za wszelką pomoc.

amberlamp