Re: Problem z dyskami

Autor: Tomasz Wasilewski <tommies_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 31 Oct 2006 - 23:03:35 MET

> - Seagate 250 GB Barracuda 7200.10 (16MB, Serial ATA II, zapis
> prostopadły)

O ile pamietam to zwyciezca jakiegos testu z CHIPa z ostatnich miesiecy.
Mam takie dyski i sprawuja sie genialnie. A nawet w tej chwili mam je w RAID
0 - pierunsko szybkie ale troszke sie grzeja.
Mala sugestia szukaj z wersja oprogramowania wewnetrznego AAD w testach
wychodzil mi minimalnie lepiej niz z wersja bios AAC, a pomiary
przeprowadzilem kilkukrotnie aby byc pewnym. Osobiscie na wszelki wypadek
sprzedalem AAC i kupilem drugi AAD aby w RAID mi cos nie kitrasilo :)

> - Samsung SpinPoint P120S 250 GB (SATA II, 8MB cache, NCQ)
>
> Mam jakieś przekonanie do samsunga. Mam w tej chwili 40 GBi pracuje bardzo
> cichutko. Jednakże kusi mnie ten cache 16 MB w seagate. Czy ktoś ma owego
> Seageta i mógłby przedstawić tu jakąś kostruktywną wypowiedź, bo chciałbym
> wybrać sensownie.

Jako ze sprzetem zajmuje sie kilka lat to "z zasady" dyski tylko Seagate,
ale to moze jakis juz nawyk zawodowy, ze na inne nawet nie zerkam :)