Re: Ktora karte graficzna wybrac? - Pomozcie w wyborze.

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Mon 30 Oct 2006 - 22:41:35 MET

Raff <abujoczek@nospam.gdynia.multicon.pl> wrote:

> Też mam ten problem, choć szukam na PCI E. Jesli wierzyć testom na
> stronie benchmark-a to 7600 GS mocno wyprzedza 1650, a właśnie Radeona
> chciałem wziąć...

            Nie tylko na benchmark.pl - pratycznie kazde testy to potwiedzaja.
Wcale mnie to nie cieszy bo jakos tak cieplej mysle o ATI, ale kupowana
teraz grafika to bedzie 7600GS. Pytanie tylko czy 128 czy 256 MB.

> Więc skuszę sie na Nvidię, 7600GS, ale w wersji z cichym chłodzeniem.

            Nie polecam pasywnego. Co prawda teoretycznie 0db, ale wymaga nawiewu
przy naormlanej pracy. No chyba ze bedziesz underclockowal, ale wtedy po co
zmieniac grafike na X1650. A z normalnych kart to juz kilka razy tu pisalem
(i nie tylko ja) o zalmanowskiej wersji Galaxy.

> Z tym, że ja nie będę robił OC sprzętu.

            Eee tam - niektore karty sie o to prosza. Oczywiscie nie caly czas:
do 2D warto underclockowac nawet ponizej domyslnego trybu dla 2D, do
starszych gierek spokojnie wystarcza ustawienia fabryczne bo roznica miedzy
90 a 120 FPS to jest glownie w samopoczuciu, ale do nowych wymagajacych
gierek w stylu Oblivion czy FEAR Extraction Point nawet 7600GS@GT warto
pogonic wyzej na te calkiem mozliwe 650c/800(1600DDR)mem.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl