Re: Ktora karte graficzna wybrac? - Pomozcie w wyborze.

Autor: Raff <abujoczek_at_nospam.gdynia.multicon.pl>
Data: Mon 30 Oct 2006 - 22:27:13 MET

Użytkownik <rafal.brak@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1162243142.066430.122240@e3g2000cwe.googlegroups.com...
witam
chce kupic karte graficzna na agp do 500 zl

mam 3 propozycje i prosze pomozcie mi wybrac ta najlepsza
[...]

Też mam ten problem, choć szukam na PCI E. Jesli wierzyć testom na stronie
benchmark-a to 7600 GS mocno wyprzedza 1650, a właśnie Radeona chciałem wziąć...
Więc skuszę sie na Nvidię, 7600GS, ale w wersji z cichym chłodzeniem. Z tym, że
ja nie będę robił OC sprzętu.
Pozdrawiam
Raff

--