Re: Ktora karte graficzna wybrac? - Pomozcie w wyborze.

Autor: Raff <abujoczek_at_nospam.gdynia.multicon.pl>
Data: Tue 31 Oct 2006 - 22:05:52 MET

Użytkownik "Michal Bien" <mbien@uw.edu.pl> napisał w wiadomości
news:Xns986CE6D8B3CEDmbien@127.0.0.1...
> Raff <abujoczek@nospam.gdynia.multicon.pl> wrote:
[...]
> Eee tam - niektore karty sie o to prosza. Oczywiscie nie caly czas:
> do 2D warto underclockowac nawet ponizej domyslnego trybu dla 2D, do
> starszych gierek spokojnie wystarcza ustawienia fabryczne bo roznica miedzy
> 90 a 120 FPS to jest glownie w samopoczuciu, ale do nowych wymagajacych
> gierek w stylu Oblivion czy FEAR Extraction Point nawet 7600GS@GT warto
> pogonic wyzej na te calkiem mozliwe 650c/800(1600DDR)mem.

Ok, tylko przy jakim procku karta będzie wąskim gardłem? Ja planuję taki
niskobudżetowy powiedziałbym zestawik, procek AMD 3000+, AM2, 1GB ramu 533mhz,
więc gdzie jest ta granica, gdy karta jest wolniejsza od procka lub odwrotnie?
Bo jesli można w prosty sposób podkręcic sprzęt to jasne że warto.
Pozdrawiam
Raff

--
In the real world