Re: Brak Seamless Link przy nagrywaniu DVD

Autor: Paweł Tomaszewski <peval84_at_gezate.pl>
Data: Mon 30 Oct 2006 - 22:27:02 MET

Pawel Kraszewski wrote:

> Tak, psuje płyty kiedy nagrywam z drugiego dysku twardego który jest

> Może jestem złośliwy, ale może w takim razie wrócić do starszej wersji Nero?
> Z tego co czytałem na sąsiednich wątkach, to cesarz ostatnio rośnie raczej
> wszerz niż wzwyż :)

Wróciłem do 6.6.0.16. Niestety nadal przy wyplaniu DVD nie widać żadnej
technologi zabezpieczenia bufora. Alcohol we właściwościach nagrywarki
pokazuje, że technologia nie została rozpoznana....

> A dysk i nagrywara na jednym kanale to też proszenie się o kłopoty. Może coś
> się z DMA pozajączkowało? Może jakieś fikuśne drivery się poinstalowały -
> choćby od tych zapaskudzonych DRM by EMI/Sony?

Wiem, że to jest proszenie się o kłopoty. Zazwyczaj wypalam z dużo
większego dysku systemowego. Drugi siedzi sobie w kieszeni i służy do
przenoszenia danych między sąsiadami. :)

DMA dopiero dzisiaj dało ciała. Zniknęło podczas nagrywania (całe szczęście
DVD-RW) Troszkę potrwało zanim do systemu dotarło, że dysk może w pełni
działać w tym trybie...

> Nie jestem na bieżąco z Nero - ja tam używam K3B. Dla mnie program do
> nagrywania ma mieć po prostu 2 okna - źródło i kompilacja i dwa guziki -
> WYPAL i KONFIGURACJA.

Próbowałem alternatyw dla Nero. Niestety żadna nie jest tak doskonale
dopasowana jak on. Wszędzie czegoś brakuje. Albo program nagrywa wyłącznie
CD, jak już potrafi DVD to nie obsługuje UDF, kaszani polskie znaki,
przycina nazwy bo nie potrafi obsłużyć Joliet. Niektóre są tak intuicyjne,
że aby wypalić coś więcej niż dane albo te dane wypalić jakoś inaczej to
trzeba przekopać pół internetu aby się dowiedzieć jak to zrobić.

Używam Nero od wersji 5x. Zawsze się sprawdzał. Znajomi używali różnych
wynalazków ale wiecznie mieli jakiś problem. Po przesiadce na Nero problemy
znikały i wypalanie stawało się bajecznie proste.

--
"Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
    * odpowiadając na mail zamień a<->e w adresie *