Re: Brak Seamless Link przy nagrywaniu DVD

Autor: Pawel Kraszewski <Pawel_at_Kraszewscy.net>
Data: Mon 30 Oct 2006 - 21:17:20 MET

Paweł Tomaszewski wrote:

> Tak, psuje płyty kiedy nagrywam z drugiego dysku twardego który jest
> podpięty na jednym kanale z nagrywarką. Nagrywarka jest jako master a dysk
> slave. Na poprzednich wersjach Nero wszystko było ok. Nagrywał dane z tego
> dysku bez najmniejszych problemów.

Może jestem złośliwy, ale może w takim razie wrócić do starszej wersji Nero?
Z tego co czytałem na sąsiednich wątkach, to cesarz ostatnio rośnie raczej
wszerz niż wzwyż :)

A dysk i nagrywara na jednym kanale to też proszenie się o kłopoty. Może coś
się z DMA pozajączkowało? Może jakieś fikuśne drivery się poinstalowały -
choćby od tych zapaskudzonych DRM by EMI/Sony?

> Nero zazwyczaj pokazuje czy jest włączona buffer underrun, seamless link,
> ochrona bufora i inne takie określenia na tą samą technologię.

Nie jestem na bieżąco z Nero - ja tam używam K3B. Dla mnie program do
nagrywania ma mieć po prostu 2 okna - źródło i kompilacja i dwa guziki -
WYPAL i KONFIGURACJA.

--
 Pawel Kraszewski
 www.kraszewscy.net