Re: Brak Seamless Link przy nagrywaniu DVD

Autor: Paweł Tomaszewski <peval84_at_gezate.pl>
Data: Mon 30 Oct 2006 - 18:58:59 MET

Pawel Kraszewski wrote:

> Główne pytanie: Czy psuje ci płyty? Jeżeli tak, to czy z winy <nazwa
> technologi anty_underrun> czy z winy szajsowatego nośnika?

Tak, psuje płyty kiedy nagrywam z drugiego dysku twardego który jest
podpięty na jednym kanale z nagrywarką. Nagrywarka jest jako master a dysk
slave. Na poprzednich wersjach Nero wszystko było ok. Nagrywał dane z tego
dysku bez najmniejszych problemów. Płyty mam tego samego producenta co
nagrywarkę. Są bardzo dobrej jakości. Mogę je bez problemu nagrać i
odczytać z pełną prędkością. Na szajsowatych mogę nagrać z wysoką
prędkością ale odczyt jest strasznie wolny więc tanie płyty nagrywam tylko
jeśli ktoś z takimi przyjdzie. =)

> Bo np w niektórych napędach nie można WYŁĄCZYĆ tej technologii... Czyli
> program może napisać cokolwiek, a SL tak jest włączone... Z faktu, że przy
> starcie komputera BIOS nie pisze, że masz koprocesor nie wynika że go nie
> masz... Być może w technologii DVD to jest aż tak oczywiste, że nikt się
> tym nie chwali.

Nero zazwyczaj pokazuje czy jest włączona buffer underrun, seamless link,
ochrona bufora i inne takie określenia na tą samą technologię.

--
"Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
    * odpowiadając na mail zamień a<->e w adresie *