Re: Karta graficzna?

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Mon 30 Oct 2006 - 19:04:11 MET

Iluminat napisał(a):
> CMOS to mi się już sam zresetował (na szczęście jest dual bios). Po takim
> padzie BIOSa informował mnie długim sygnałem, że coś z DRAMem nie tak.
> Potem po resecie informował, że odzyskał BIOS. To chyba brzydkie zachowanie
> jak na płytę?

No raczej nie za ładne:-) Bios powinien wyświetlić conajwyżej info o
tym, że pamięć CMOS została zresetowana.Muszę się przyznać, że nigdy
jeszcze nie resetowałem biosa w żadnym Gigabyte'cie(nigdy nie było
takiej potrzeby).Nie wiem jak to jest w przypadku Dual biosa, ale wydaje
mi się, że po wyjęciu baterii czy uzyciu zworki CLEAR CMOS ustawienia
powinny się skasować(to znaczy zmienić się na defaultowe)

Skoro CMOS Ci się sam zresetował to może bateria jest słaba i nie trzyma
ustawień? To może być taki problem "przy okazji" :-)

> Identyczne 256 działające w dualu.

A próbowałeś wyłączyć tryb dual?

> Grzeje się mocno i grafika i chipset. Bardzo mocno. Parzą - strzelam, że co
> najmniej 70st. Grafika jest z silent pipe. Pamięci praktycznie się nie
> grzeją. W granicach 25st. Procesor w stresie max 35st.

No to chyba mamy przyczynę? To chyba jednak trochę za dużo:-(

Tomaszek

PS: Napisz jutro jak poszły testy z kartą PCI.Nie wiem czy będę Ci mógł
odpisać, ale w każdym razie postaram się