Re: Karta graficzna?

Autor: Iluminat <iluminat_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 31 Oct 2006 - 09:44:57 MET

Dnia Mon, 30 Oct 2006 19:04:11 +0100, Tomaszek napisał(a):

> No raczej nie za ładne:-) Bios powinien wyświetlić conajwyżej info o
> tym, że pamięć CMOS została zresetowana.Muszę się przyznać, że nigdy
> jeszcze nie resetowałem biosa w żadnym Gigabyte'cie(nigdy nie było
> takiej potrzeby).Nie wiem jak to jest w przypadku Dual biosa, ale wydaje
> mi się, że po wyjęciu baterii czy uzyciu zworki CLEAR CMOS ustawienia
> powinny się skasować(to znaczy zmienić się na defaultowe)
>
> Skoro CMOS Ci się sam zresetował to może bateria jest słaba i nie trzyma
> ustawień? To może być taki problem "przy okazji" :-)

To raczej nie wina baterii, bo tak się dzieje tylko po jakimś padzie
komputera i wtedy kiedy resetuję go poprzez 5s przytrzymanie power.
Wyłączenie komputera nawet z kontaktu na dłużej nigdy nie powodowało resetu
biosa. Zresztą takie odzyskanie biosa nie jest związane z resetem, ale z
jakimś uszkodzeniem biosa (nie kości, tylko programu).

> A próbowałeś wyłączyć tryb dual?

Pamięci pojedynczo nie pracują w dualu - a tak przecież sprawdzałem.
Zresztą nie wiem, czy się da wyłączyć...

>>> 3.Czy podczas pracy grafika mocno się grzeje(dotknij palcem, możesz też
> No to chyba mamy przyczynę? To chyba jednak trochę za dużo:-(

Jeżeli chodzi o procesor? No bez przesady 35st to przecież ledwo co. Jeżeli
chodzi o chipset to ta płyta tak ma z tego co na forach wyczytałem. Jeżeli
chodzi o grafę... pojęcia nie mam. Ale IMO - mimo, że cicho - to jednak
ciepło jest.

> PS: Napisz jutro jak poszły testy z kartą PCI.Nie wiem czy będę Ci mógł
> odpisać, ale w każdym razie postaram się

Dzisiaj koło 20. Jeżeli oczywiście dziesięcioletnia S3 65 Virge z 1MB na
pokładzie, którą udało mi się dorwać ruszy to opiszę. :) Jak nie, to
dopiero w czwartek jak pojadę na WGK.

--
Pozdrawiam,
Iluminat