Re: Karta graficzna?

Autor: Iluminat <iluminat_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 30 Oct 2006 - 16:53:14 MET

Dnia Mon, 30 Oct 2006 16:43:28 +0100, Tomaszek napisał(a):

> No, wtedy będziemy wiedzieć dokładnie;-) Być może będziesz musiał zrobić
> reset pamięci CMOS, ale nie obiecuję;-) Różnie to z tym bywa

CMOS to mi się już sam zresetował (na szczęście jest dual bios). Po takim
padzie BIOSa informował mnie długim sygnałem, że coś z DRAMem nie tak.
Potem po resecie informował, że odzyskał BIOS. To chyba brzydkie zachowanie
jak na płytę?

> Nie wiem, chciałem dokłady model żeby manuala poczytać;-) Zobacz w
> biosie, czy masz taką opcję: "Flexibility option" jak masz to weź to
> wyłącz jak była włączona.Szczerze mówiąc nie znalazlem jej w Twoim
> biosie, ale może nie cały opisali:-/

Nie ma.

> 1.Napisałeś, że testowałeś pamięć, to znaczy wkładałeś w ten sam slot
> najpierw jeden moduł a później drugi i za każdym razem zapuszczałeś
> MEMETEST?

Tak. Sprawdziłem je w dwóch slotach. Cisza o błędach. Zawiesza się i na
dwóch pamięciach i na jednej.

> 2.Czy pamięci są identyczne czy różnią się od siebie?

Identyczne 256 działające w dualu.

> 3.Czy podczas pracy grafika mocno się grzeje(dotknij palcem, możesz też
> językiem).A pamięci na grafie się grzeją?

Grzeje się mocno i grafika i chipset. Bardzo mocno. Parzą - strzelam, że co
najmniej 70st. Grafika jest z silent pipe. Pamięci praktycznie się nie
grzeją. W granicach 25st. Procesor w stresie max 35st.

--
Pozdrawiam,
Iluminat