Re: Karta graficzna?

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Mon 30 Oct 2006 - 16:43:28 MET

Iluminat napisał(a):
> Stawiam nadal albo na grafikę, albo na główną. Jutro będę miał kartę PCI.
> :)

No, wtedy będziemy wiedzieć dokładnie;-) Być może będziesz musiał zrobić
reset pamięci CMOS, ale nie obiecuję;-) Różnie to z tym bywa

> Nie pocieszyłeś. Albo pocieszyłeś... sam nie wiem. Wymiana kości pamięci to
> byłoby najlepsze co mogłoby mi się trafić w tej sytuacji, bo mam tylko 512.
> Ale boję się, że to nie kości a na tych 512 pracuje mi się całkiem dobrze.
> Więc bym zainwestował w komponent, który działa.
> Po prostu chcę pójść do sklepu z opisem konkretnego problemu (a kupiłem
> razem płytę, procka i grafę), a nie przyjść i powiedzieć, że coś z tych
> trzech rzeczy nie chodzi... żeby mi po okresie gwarancji nie powiedzieli,
> że to zasilacz albo pamięci, albo coś innego.

Mądrze prawisz:-)

> Konkretnie GA-K8NF9 Ultra. To źle czy dobrze? :)

Nie wiem, chciałem dokłady model żeby manuala poczytać;-) Zobacz w
biosie, czy masz taką opcję: "Flexibility option" jak masz to weź to
wyłącz jak była włączona.Szczerze mówiąc nie znalazlem jej w Twoim
biosie, ale może nie cały opisali:-/

1.Napisałeś, że testowałeś pamięć, to znaczy wkładałeś w ten sam slot
najpierw jeden moduł a później drugi i za każdym razem zapuszczałeś
MEMETEST?

2.Czy pamięci są identyczne czy różnią się od siebie?

3.Czy podczas pracy grafika mocno się grzeje(dotknij palcem, możesz też
językiem).A pamięci na grafie się grzeją?

Tomaszek