Re: czym testowac karte graficzna PCI-E ??

Autor: <archimonde2_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 30 Oct 2006 - 13:45:58 MET

W odpowiedzi na e-mail od: Michal Bien otrzymany dnia 2006-10-30 11:49 :

> ^^^^^^^^^^^^
>
> Juz wiesz o co chodzi?
>

> Jak ma to normalnie chodzic w grach bez ciaglego swappowania
> i katowania dysku (co w skrajnych przypadkach przeklada sie i na utrate

ten SYstem to dotyczy samej karty graficznej
w PC mam 2GB Ramu DDR3 bodajze

> ...RAMu, zasilacza czy czegokolwiek innego.

RAM przetestowany, zasilacz Tagan 500W

> Na dzien dobry pusc na dlugi czas Stress Prime z trybem Small FFT
> + w tle ATI Tool w trybie skanowania artefaktow (to dziala i na kartach
> nV). Ta kombinacja bardzo mocno obciaza zasilacz (zarowno CPU jak i karte
> grafiki wiec na dzien dobry powinno powiedziec Ci czy zasilacz wystarcza.
> Mozesz to poprzedzic jeszcze testem RAMu przez noc z Memtest86+, ale jesli
> zwisy zdarzaja sie tylko w 3D to stawiam na nie wyrabianie sie zasilacza.

no tak tylko przy poprzedniej plycie sprawowal sie zasilacz w porzadku
a co mi da stress test? dalej nie bede wiedzial czy to karta grafiki czy
procek? a moze plyta glowna?

poza tym FPS rzedu 2-3, brak nakladajacych sie tekstur w grach czy
3DMark pojawia sie natychmiast - nie po godzinach katowania

macie jakies inne sugestie? rece mi juz opadaja