Inspire 7.1 T7700 i dźwięk 5.1 :(

Autor: lis0r <lisor_at_brak.fak>
Data: Mon 30 Oct 2006 - 13:05:49 MET

Cześć,
Posiadam głośniki Creative Inspire T7700 7.1, karte dźwiękową Realtek AC97
zintegrowaną (obsługuje 7.1). Niestety gra tylko 5 głośników + subwoofer. Na
karcie dźwiękowej mam 4 wyjścia od audio, a kabel od głośników ma tylko 3
złącza.. Od strony głośników wychodzi 4 wyjścami ale przechodzi w 3 właśnie
wejścia do karty dźwiękowej (czyli tak jakby o 1 za mało, w instrukcji jest
pokazane identycznie, tak jak mam podłączone, instrukcja do pobrania stąd:
http://files2.europe.creative.com/manualdn/Manuals/TSD/8767/0xE07969F5/Inspire%207.1%20T7700%20Quickstart.pdf )
.
Czyli karta dźwiękowa (4 wyjścia) (kabel 3 wyjścia) -------> (kabel 4
wyjścia)> Głośniki (4 wyjścia)
Dziwne jest to, że jak przemieniam te 3 wejścia w karcie dźwiękowej, tak, że
odłączam losowy jeden z tych 3 i podłączam do czwartego gniazda które było
wolne, to dźwięk gra w 2 innych głośnikach, a te które wcześniej grały,
dalej są głuche :(. Sprawdzam konfiguracje za pomocą programu dołączonego do
płyty głównej, ustawiam 8 kanałów i po kolei dźwięk puszcza w każdym
głośniku, zawsze w 2 głośnikach jest cisza.
Ktoś pomoże?

Dziękuję i pozdrawiam,
lis0r