Re: karta graficzna a procesor

Autor: Wojtek <astaroth_at_CUT.IT.op.pl>
Data: Mon 30 Oct 2006 - 12:09:32 MET

PSYLO napisał(a):

> Korzystam z praktycznie takiego samego procesora. Niedawno sam kupowałem
> 7600GS (przesiadka z 9600XT) i przyrost mocy jest bardzo duży. Możesz
> spokojnie wymieniać, bez obaw o wydajność CPU.

No to zakup juz przesadzony :) Teraz jeszcze pozostaje mi pytanie czy
warto czekac na zapoweidzianego przez Galaxy GF 7600GS AGP DDR3 ? Czy
stosunek wydajnosc/cena bedzie na tyle oplacalny, zeby na niego
poczekac? No i czy ktos wie kiedy ma sie na rynku pojawic?

Co do pytan pozostalych to mam 1GB ramu i zasilacz Huntkey 300W. Az sam
zapomnialem o fakcie, ze bede chyba jeszcze musial zasilacz wymienic.
Ten tego raczej nie uciagnie? Jakis Chieftec 360W wystarczy?

Pozdrawiam,
Wojtek