Re: Drukarka igłowa i drukowanie składanki

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Sun 29 Oct 2006 - 19:24:17 MET

Użytkownik "Buster" <bust3r@toya.net.pl> napisał w wiadomości
news:ei2m1g$jqb$1@inews.gazeta.pl...

> No to trochę wyjaśnie więcej. Otóz mam całe pudło arkuszy Adresu
> Pomocniczego. Są to druki pocztowe wypełniane, gdy się nadaje paczkę na
> poczcie. Drukowne to jest z programu IPS Formularze. Gdy ktoś wie to
> numer tego formularza to 77. Niestety jeden arkusz tego druku to nie
> jest A4. ba nawet A5 to nie jest. Ciężko stwierdzić jaki to jest format.
> W regulaminie usług pocztowych jest podany wzór tego druku, jednak bez
> wymiarów. Cięzko jest ustawić w podanej przeze mnie drukarce rozmiar
> tej składanki. Stąd moje pytania. A może ktoś wie jak to całe
> [...]

No poswiecilem temu problemowi troche czasu i mocno sie zdziwilem, bo
okazalo sie, ze ta drukarka akceptuje tylko 4 dlugosci papieru: 8,5 cala,
11, 11 i 2/3 cala oraz 12 cali. Troche to niepodobne do Epsona, stare epsony
mialy pelna game od 3 cali do 17.
Wez linijke i sprawdz dlugosc papieru od perforacji do perforacji, przelicz
na cale i sprawdz, czy ta dlugosc miesci sie w w tych czterech wartosciach.
Jesli nie - nie masz mozliwosci wydruku, chyba, ze bedziesz walkiem krecil i
drukowal po 1 sztuce.

Jakby co, tutaj masz troche materialow, ale praktycznie wszystko po
angielsku:
http://esupport.epson-europe.com/ProductHome.aspx?lng=pl-PL&data=EEC336DC33D
AE5E8776D1248B38838A8B8FB2FBBF8A6A97DBE8BC4319F93A005

pozdrawiam
Michal