Re: Karta graficzna?

Autor: Iluminat <iluminat_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sun 29 Oct 2006 - 12:22:59 MET

Dnia Sun, 29 Oct 2006 10:17:55 +0100, Tomaszek napisał(a):

> A Twojej płytki jak rozumiem nie ma w MBM? Update też nie pomaga?

Nie ma niestety. :( I update nie pomaga.

> Zapuść memtesta dla każdej kości oddzielnie.Wtedy będziesz miał w miarę
> miarodajny wynik i wykluczysz lub potwierdzisz, że kości gryzą sie ze
> sobą lub nie

Resztę opisałem w innym poście. Teraz kurtka od 20 min nic się nie dzieje.
A potrafił się wieszać 2min po włączeniu. Co jest kuźwa? Jutro chyba się
szarpnę na nowe pamięci. Płyta, czy pamięci... płyta, czy pamięci? :)

Się tylko zastanawiam jakie będą najlepsze do tej GA-K8NF9 Ultra?

--
Pozdrawiam,
Iluminat