Re: Karta graficzna?

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Sun 29 Oct 2006 - 10:17:55 MET

Iluminat napisał(a):
> Zastanawia. :) I jestem przekonany, że to wina złego wyboru w Konfiguracji
> napięć w MBM (była Elitgroup N2U400-A). Podpasowałem taką, która dawała
> wynika w każdym napięciu. Błąd.
> Teraz wziąłem ITE8712F Standard 1 i wynik jest taki:

Ja mam podobną sytuację.Nawet po update programu nie ma mojej płyty,
natomiast jest płytka Asrock K7VT4A+, to praktycznie to samo co wersja
Pro, tylko wersja pro ma sloty SATA.Czujniki ma te same, więc wyniki są
miarodajne, jeśli w ogóle wierzyć czujnikom.Choć w moim przypadku Ci
obywatele zostali zlustrowani:-)

> +-------------------------------------------------------------------------+
> |Całkowita liczba odczytów: 18 Prędkość procesora: 1742 MHz |
> |Działa od: 2006-10-29 07:37:25 do: 2006-10-29 07:40:21 |
> +-----------------------------+----------+----------+----------+----------+
> |Czujnik | Aktualnie| Najniższe| Najwyższe| Średnio |
> +-----------------------------+----------+----------+----------+----------+
> |-12.00 | -5,20 V | -7,34 V | -0,02 V | -2,48 V |

A to mi się podoba:-)

> I tylko nie wiem, czy ufać w stosunku do +5? Do tego żadna konfiguracja nie
> dawała mi dobrych wyników na minusach poza tą Elitgroup (dlatego ja
> wybrałem na początku).

A Twojej płytki jak rozumiem nie ma w MBM? Update też nie pomaga?

> Zaraz zapuszczę. :)

Zapuść memtesta dla każdej kości oddzielnie.Wtedy będziesz miał w miarę
miarodajny wynik i wykluczysz lub potwierdzisz, że kości gryzą sie ze
sobą lub nie

Tomaszek