GeForce 7600 GT Asus Silent problem z sterownikami

Autor: Mada <a33k_at_op.pl>
Data: Sun 29 Oct 2006 - 10:30:34 MET

Witam posiadam karte EN7600GT SILENT/2DHT/256M Asus i wgrane oryginalne
sterowniki 84.21z plyty dołączonej do karty , postanowiłem zaktualizować
sterowniki do wersji nv9147_w2kxp ze strony Ausa .podczas próby instalacji
owych sterowników wywala mi następujący komunikat: (Program instalacyjny
NVIDIA nie moze znalezć sterowników zgodnych z aktualnym sprzętem. Program
instalacyjny zakończy pracę) co wy nato, w czym problem , dodam ze mam XP
Pro Sp2 procesor Intel Core 2 6300