Re: Co jest z tym LCD??!!

Autor: Pan Samochodzik <megamail_at_tlen.pl>
Data: Sat 28 Oct 2006 - 20:17:00 MET DST

Z tym kolorem to jest dziwna sprawa, chodzi o to ze na niektorych
mapach tego nie widze, ale jest taka jedna, ktora wyraznie takie ma
kolory, ze jest po prostu szaro. Jezeli patrze sobie na same drzewko,
albo czerwona sciane, to powiedzmy ze jest ok, ale jezeli patrze na
wielki plac, na ktorym jest duzo szarych murkow, to wszystko jest
strasznie szare, postacie tez staja sie szare i bardzo wtapiaja sie w
tlo. Kolory sa o wiele mniej intensywne niz na starym CRT. Z kolei
pulpit mam tak intensywny, ze az przesada.

A co do magic tune, probowalem uzywac tego kalibratora, ale jak ja to
zrobilem, to wyszedl mi jakis skopany plupit, to samo jak poprosilem
moja dziewczyne, jej tez wyszlo jakos kiepsko to. Masz jakis sposob w
jaki to dobierac??
Uzywalem tez tego programu Natural Color, i nim troche sobie
podreperowalem kolory, ale w grze nadal lipa :/

Co moge zrobic ??