Re: Co jest z tym LCD??!!

Autor: Cmoxu <Tott_at_wytnijto.pl>
Data: Sat 28 Oct 2006 - 18:10:00 MET DST

Użytkownik "Pan Samochodzik" <megamail@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:1162041189.144145.258050@h48g2000cwc.googlegroups.com...
> Co za monitor, w ustawieniach takie cos jak RTA dalem na off i zero
> tego smuzenia !!! ZERO !! Jest ok, ale co z tymi kolorami?? Powienienem
> na monitorze grzebac w ustawieniach RBG, czy programowo? W sumie, to
> plupit ma ladne kolory, tylko w tych grach jest gorzej.. Moze jakis
> filtr, albo cos trzeba wlaczyc ?? Ktos wie jaki ?????

i tu rozwiązałeś problem, RTA to dopalacz, samsungi szczegolnie te 2ms znane
są z tego ze mają za mocny dopalacz z za duzym błędem i niepotrzebnie
dopalane są przejscia kolorów ktore są szybkie i nie wymagają przespieszania

efekt tego dopalenia znasz: to takie jasniejsze przebarwienia ktore widać na
ułamek sekundy w chwili zmiany dwoch roznych obrazów...

jesli chodzi o kolory w grach to nie bardzo wiem o co Ci chodzi...