Re: LCD - takie różne pytania

Autor: Cmoxu <Tott_at_wytnijto.pl>
Data: Sat 28 Oct 2006 - 18:01:02 MET DST

Użytkownik "Tomasz Szewczyk" <szewczyk@mastertext.com.pl> napisał w
wiadomości news:c732c$45427552$57ce67a4$28068@news.chello.pl...
> Witam
> Po 10 latach (albo coś koło tego:) zamieniłem NEC M500 na SONY E96D. Nie
> gram w gry, czasem oglądam filmy na DVD, dużo pracuję z apikacjami typu
> Office (księgowość) i tyle. Po zakupie ten monitor "strasznie żarówił" na
> defaultowych ustawieniech - dałem tak: kabel DVI, sRGB, druga lampa na 0,

tanie sony LCD to szajs regulacyjny, pod pozorem regulacji lamp jest zwykłe
przyciemnianie matrycy ktore skutkuje zanikaniem rozróżnialności odcieni
stąd - ciemne zdjęcia.

podobny efekt palenia oczek miałem na SONY S95D i szybciutko monitorek
poszedł do ludzi:)

nie bez powodu sony zrezygnowało z produkcji monitorów LCD do PC...

Sprawdz gdzie konczy się regulacja mocy lamp a gdzie zaczyna przyciemnianie
matrycy...