LCD - takie różne pytania

Autor: Tomasz Szewczyk <szewczyk_at_mastertext.com.pl>
Data: Fri 27 Oct 2006 - 23:08:38 MET DST

Witam
Po 10 latach (albo coś koło tego:) zamieniłem NEC M500 na SONY E96D. Nie
gram w gry, czasem oglądam filmy na DVD, dużo pracuję z apikacjami typu
Office (księgowość) i tyle. Po zakupie ten monitor "strasznie żarówił" na
defaultowych ustawieniech - dałem tak: kabel DVI, sRGB, druga lampa na 0,
gamma w ATI X300SE na 0.6 i jest git, ale zdjęcia widać słabo. Czy jest
jakiś lepszy patent na ustawienie - te wszystkie testy, itd. prowadzą do
tego, że "żarówi".
Dzięki za info.
Pozdrawiam
TS