Pytanie do "kręcących AMD 64"

Autor: Paweł <rokikulesza_at_nospam.wp.pl>
Data: Sat 28 Oct 2006 - 12:56:04 MET DST

Witam.
Przeczytałem kilka artykułów na temat o/c amd 64.
Mam Athlona 3200 Venice i podkręcając go zastosowałem się do kilku wskazówek
z tych artów.
Po pierwsze ustawiłem HT na 3x, następnie pamięci na 166mhz i HTT
podkręcałem co 5 mhz.
Po drugie (przy osiągnięciu 2400mhz) odpaliłem program super_pi, 3dmarka -
przeszło bezbłędnie. Napisane jest, żeby teraz dać pamięci na 133mhz i dalej
kręcić.
Moje pytanie - czy tak ma być, że procek będzie szybciej działał a pamięci
wolniej? Przecież jak ustawię na 133 to będzie chodziło jakbym miał pamięci
ddr266 - dobrze myślę?
Pozdrawiam.