Re: Pytanie do "kręcących AMD 64"

Autor: nathan <gdzies_at_daleko.daleko>
Data: Sat 28 Oct 2006 - 13:42:35 MET DST

Paweł napisał(a):
> Witam.
> Przeczytałem kilka artykułów na temat o/c amd 64.
[ciach]
> Po drugie (przy osiągnięciu 2400mhz) odpaliłem program super_pi, 3dmarka -
> przeszło bezbłędnie. Napisane jest, żeby teraz dać pamięci na 133mhz i dalej
> kręcić.
> Moje pytanie - czy tak ma być, że procek będzie szybciej działał a pamięci
> wolniej? Przecież jak ustawię na 133 to będzie chodziło jakbym miał pamięci
> ddr266 - dobrze myślę?

Tu jest troche inaczej. Przykładowo dla A64 3000

przy pamiatkach ustawionych na 133, HTT 300 i HT 3X i mnożniku 9
Mamy CPU 2700Mhz i MEM 192 Mhz i HTT bus 900

Reszta tu:
http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=96678
zakładka kalkulator

--
Pozdrawiam Nathan
"Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew,