Re: Jakim programem wyczyścić dysk do stanu pierwotnego?

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sat 28 Oct 2006 - 12:38:01 MET DST

"żonke_mam_niezłą" 6b09.0000010d.4540b611@newsgate.onet.pl

> Chcę sprzedać swój 120 gigowy dysk twardy. Jakim programem można wyczyścić go do
> stanu pierwotnego?

Skasuj wszystko i zapisz cały śmieciami. Odzyskanie danych stanie praktycznie niemożliwe.
Możesz też użyć jakiegoś programu ,,kasującego'' -- ja bym użył NU, bo mam. Zapisuje wszystko
ileśtam razy zerami, później jedynkami, później nie wiem czym, ale nadpisuje wielokrotnie,
zgodnie ze stosownymi zaleceniami. :)

Wyzerowanie MBR daje dokładnie nic. :)

E.