Re: Nowa obudowa z zasilaczem i uzywana plyta glowna...

Autor: Roger(OS) <MrRoger[WYTNIJ-TO>
Data: Sat 28 Oct 2006 - 00:00:48 MET DST

Eneuel Leszek Ciszewski (prosze@czytac.fontem.lucida.console) napisa?(a):

> "Roger(OS)" Xns9869B97212EEEMrRoger@193.110.122.97

> A dok?adniej -- gdzie ma te 2 V?

Hmm, na wtyczce przylanczanej do plyty glownej po ... wartosc napiecia sie nie zmienia
przed i po wcisniecu przycisku od zasilania - a chyba powinno sie cos zmienic ?!

> To jest mocne/dobre pytanie. :)

Chodzi mi o to, czy komputer z uszkodzona plyta glowna lub stuknietym procesorem
moze sie zachowywac tak jak ten - przy starcie zakreci wiatrakiem przez 0,5-1sekundy i
wszystko milczy, nalezy odlaczyc kabel zasilania, podpiac ponownie i przy kolejnej
probie odpalenia jest identyczny efekt...
Jak juz raz zakreci i zechce ponownie naciskac przycisk zasilania nic sie nie dziele...

--
Pozdrawiam
Roger(OS)