Re: MP3 - markowy i prosty czy z wypasiony nie znanej marki

Autor: squonk <prot_at_usun_to.eranet.pl>
Data: Fri 27 Oct 2006 - 11:17:36 MET DST

Użytkownik "Monia" <monikaNOSPAM@forever.com.eu> napisał w wiadomości
news:ehr1fp$32u$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam
>
> Chcę sobie kupić jakiś ładniutki odtwarzacz MP3, ale jak zapoznałam się z
> oferta rynkową
> to zauważyłam że za określone pieniądze mogę kupić jakiegoś markowego
> Creativa, np:
> Creative Zen Nano Plus 1GB

przepraszam, ale creative to nie jest sprzet markowy - tu sie naraze, ale to
nie zmienia faktu,

> z prościutkim malutkim wyświetlaczem, albo np. odtwarzacz Ergotech/X-Life
> X81 lub X77.
> Który producent nazywa nawet MP4 ma duży kolorowy wyświetlacz i jakieś tam
> video.

ogladanie wideo? na takim wyswietlaczu?? mam m.in irivera h340 z dyskiem
twardym ale uwazam ze ogladnie filmow ta taki ekranie to szkoda oczu,
wytrzymac mozna filmy na pda, odposc sobie.

> Jestem na prawdę w kropce, nie chcę płacić za markę, choć czasami wiem że
> warto :/

za marke warto. musisz sobie odpowiedziec na pytanie - czego oczekujesz od
odtwarzacza? jezeli sluchasz wylacznie muzyki - ciekawa i niedroga
propozycja moze byc np.iriver t30 - 1gb na allegro ok.270pln - niestety -
nie ma radia.

najpierw okresl wymagania, potem cos sie wymysli:)

squonk