Re: Problem z RAMEM

Autor: rwerp <roman.werpachowski_at_gmail.com>
Data: Fri 27 Oct 2006 - 19:56:14 MET DST

jarsoft napisał(a):
> Witam.
>
> Mam problem. Dostałem do serwisu kompa na MB Asrocka K7VTA4+, ram 256MB
> noname. Efekt jest taki, że Windows XP wiesza się na pasjansie. Sprawdziłem
> dysk (WD 800JB) i jest OK. Sprawdziłem Memtestem RAM i znalazł 1 błąd.
> Natomiast jak zapuściłem na 8 godzin GoldMemory nic nie wykrył i tu jestem
> w kropce, bo nie wiem na ile mogę zaufać Memtestowi.

Jeżeli Memtest wykrywa błąd, to jest błąd. Jeżeli Goldmemory nic
nie wykrył, to znaczy że w tym konkretnym przypadku jest gorszym
testerem niż Memtest.

> Proszę o radę, co jeszcze sprawdzić. Zasilacz podmieniałem na Fortona
> jakiegoś (nie pamiętam teraz modelu) i jest to samo.

Możesz podmienić procesor... może to nie kości są winne a
kontroler pamięci w procesorze.
Podmień pamięci.

Jeżeli serwisujesz ludziom komputery, to masz części na zamianę,
prawda?