Re: Problem z RAMEM

Autor: jarsoft <jarsoft_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 27 Oct 2006 - 20:47:41 MET DST

po sprawdzeniu ramu na innej płycie stwierdziłem że jest uszkodzona PAMIĘĆ,
ponieważ przy próbie odpalenia Memtesta komp sie zresetował.
Co do serwisowania ludziom kompów to owszem mam części, ale akurat teraz
mam taki okreś, że wszystko poszło nma wymianę, a musiałem szybko
zdiagnozować usterkę i nie mogłe czekać na dostawę nowych podzespołów.

YARO.

Użytkownik "rwerp" <roman.werpachowski@gmail.com> napisał w wiadomości
jarsoft napisał(a):
> Witam.
>
> Mam problem. Dostałem do serwisu kompa na MB Asrocka K7VTA4+, ram 256MB
> noname. Efekt jest taki, że Windows XP wiesza się na pasjansie.
> Sprawdziłem
> dysk (WD 800JB) i jest OK. Sprawdziłem Memtestem RAM i znalazł 1 błąd.
> Natomiast jak zapuściłem na 8 godzin GoldMemory nic nie wykrył i tu
> jestem
> w kropce, bo nie wiem na ile mogę zaufać Memtestowi.

Jeżeli Memtest wykrywa błąd, to jest błąd. Jeżeli Goldmemory nic
nie wykrył, to znaczy że w tym konkretnym przypadku jest gorszym
testerem niż Memtest.

> Proszę o radę, co jeszcze sprawdzić. Zasilacz podmieniałem na Fortona
> jakiegoś (nie pamiętam teraz modelu) i jest to samo.

Możesz podmienić procesor... może to nie kości są winne a
kontroler pamięci w procesorze.
Podmień pamięci.

Jeżeli serwisujesz ludziom komputery, to masz części na zamianę,
prawda?