Problem z RAMEM

Autor: jarsoft <jarsoft_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 27 Oct 2006 - 19:29:08 MET DST

Witam.

Mam problem. Dostałem do serwisu kompa na MB Asrocka K7VTA4+, ram 256MB
noname. Efekt jest taki, że Windows XP wiesza się na pasjansie. Sprawdziłem
dysk (WD 800JB) i jest OK. Sprawdziłem Memtestem RAM i znalazł 1 błąd.
Natomiast jak zapuściłem na 8 godzin GoldMemory nic nie wykrył i tu jestem
w kropce, bo nie wiem na ile mogę zaufać Memtestowi.
Proszę o radę, co jeszcze sprawdzić. Zasilacz podmieniałem na Fortona
jakiegoś (nie pamiętam teraz modelu) i jest to samo.

Co dziwniejsze pod obciążeniem jest OK. Zapuściłem GTA SA i śmiga bez
zwisów. Procek to Sempron 2200+ BOX, Grafika Saphire 9550 128MB.
Nie mam już koncepcji co to może być.

Z góry dzięki za porady.

YARO.