Re: sporadyczne restarty czy zasilacz za slaby?

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Thu 26 Oct 2006 - 17:43:09 MET DST

Robbo <robbo@i.luv.spam.com> w wiadomości <news:ehqikk$crd$1@news.onet.pl>
napisał/a:

> Zasilacz jest niby z tych porządniejszych:
> http://tinyurl.com/lgmds

P. tabliczka znamionowa: jedna linia 12V z 17A - mało jak na cpu zasilany
12V (bo intel też _chyba_ przeszedł na takie zasilanie).
Miałem chiefteca z tej samej serii, ale 420W, też z jedną linią (chyba miała
nawet więcej niż 17A). Sporadyczne resety były, raz na 1-3 miesiące, po
zmianie zasilacza (p. sig) ani razu nie pamiętam takiego przypadku.

> Wlasnie problem w tym ze nie prowadze pamietnika ;-) Calkiem mozliwe ze
> wystepowaly wczesniej, kiedy zasilacz byl tandetny... niestety nie
> pamietam.

Do tego jeśli wcześniejszy zasilacz był za słaby przez długi czas, to źle
wpływało na kondensatory na płycie głównej - jaki jest ich stan, mają jakieś
wybrzuszenia, czy są idealnie płaskie?

Pozdrawiam,
  Gargamel

--
piszczący Asus K8N nForce3 250 s754, A64 2800+ NewCastle, AC-Freezer64 Pro,
2x512MB Kingston@noname, Sapphire X1600pro 256MB AGP, Hyundai IQ-F910,