> Koncepcja ciekawa, ale w praktyce nierealna. Czesc kodu, ktora ja
> zamierzam napisac jest duza objetosciowo, ale zajmuje malo czasu
> procesora. Czescia ktora bedzie najbardziej wymagajaca obliczeniowo
> jest procedurka diagonalizujaca duza ilosc sredniej wielkosci dosc
> wrednych zespolonych macierzy. A zeby taka PRZYZWOITA procedurke
> napisac samemu, to trzeba sie na tym znac, bo z tego co slyszalem, to
> zadanie nie jest calkiem trywialne. Mysle wiec, ze zebym ja prosty
> fizyko-chemik zaprogramowal efektywnie taka procedurke na GPU, to
> musialoby w Wisle tak duzo wody uplynac, ze sprawa jest po prostu
> nieoplacalna ;-)
>
w omowionym zastosowaniu tym bardziej polecam zainteresowanie sie
mozliwosciami sse2, sse3
-- pozdr t_harryReceived on Thu Oct 26 17:40:07 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 26 Oct 2006 - 17:51:18 MET DST