Jakiego laptopa kupic do 3500zl ?

Autor: Roger(OS) <MrRoger[WYTNIJ-TO>
Data: Wed 25 Oct 2006 - 10:02:51 MET DST

Witam,

Mam juz przygotowane pieniadze, bylem w kilku sklepach - ale oferty sa zbyt
skomplikowane i nadal nie wiem co wybrac. Oferowane komputery przenosne byly zbyt
slabe lub zbyt 'wypasione' jak dla mnie.
Szukam komputera, ktory poradzil by sobie z obrabianiem grafiki, od czasu do czasu na
ktorym wlaczyl bym jakas gre strategiczna, moze Age of Empires 3... Zadnych
strzelanek ... Pracuje z wieloma aplikacjami na raz wiec potrzebne bedzie duzo pamieci
operacyjnej zastanawiam sie czy przydatne bedzie ponad 1GB, czy moze 1GB w
zupelnosci wystarczy?

Procesor lepiej brac AMD czy Intel? Komputer bedzie raczej stal w domu podpiety pod
zasilanie sieciowe - czytalem ze AMD sa strasznie prado zerne ten najnowszy rowniez?

Doradzcie cos, moze macie jakies wlasne doswiadczenia...

--
Pozdrawiam
Roger(OS)