Re: Jakiego laptopa kupic do 3500zl ?

Autor: sZaKaLq <fmnxnyd_at_bc.cy>
Data: Wed 25 Oct 2006 - 13:39:14 MET DST

W przypływie natchnienia dnia 25 październik 2006 r. o godz. 10:02
obywatel(ka) Roger(OS) napisał(a):

> Witam,
>
> Mam juz przygotowane pieniadze, bylem w kilku sklepach - ale oferty sa zbyt
> skomplikowane i nadal nie wiem co wybrac. Oferowane komputery przenosne byly zbyt
> slabe lub zbyt 'wypasione' jak dla mnie.

też szukam laptopa za takie pieniądze i z tego, co wyczytałem na forach,
grupach w recenzjach to zdecydowałem się na HP nx7400 konkretnie to ten
model: http://www.notebooki.pl/notebook/pokaz/1770/ wydaje mi się, że w tej
cenie jest to najlepsza oferta na rynku

--
Pozdrawiam