pilem piwo przy PC - HELP ! :-/

Autor: R.A.D.U.S <no_at_spam.pl>
Data: Tue 24 Oct 2006 - 21:54:03 MET DST

oblalem piwem klawiature, chcialem ja wyczyscic wiec ja rozkrecilem i
wytarlem. W srodku sa folie ze soba przyklejone, klawiatura bezprzewodowa
Labtec ...

Teraz nie dzialaja mi klawisze QWER, po prostu nie swieci sie nawet dioda
jak je naciskam, folie sa prawie czyste, nie widac syfu, sciezki na folii
nie wygladaja na uszkodzone.

Pytanie czy przemyc folie ? A moze przemycie nie pomoze bo problem nie lezy
w zabrudzeniu ?

Bardzo prosze o pomoc, bo to zestaw z mysza i troche szkoda ...