Re: SyncMaster 173p Plus - niedziałający pivot

Autor: Mr Rek <mrrek_nospam_at_op.pl>
Data: Tue 24 Oct 2006 - 21:44:38 MET DST

Użytkownik "Łukasz" <fatmouseREMOVEIT@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:ehfmfb$4v5$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Łukasz napisał(a):
>> Witam,

Mój pivot działał podobnie do opisanego przez ciebie na kablu analogowym.
Gdy zmieniłem kompa i w nowej maszynie miałem DVI - Pivot od SyncMaster 173
P Plus powodował twarde resety (restarty...) komputera w najmniej
oczekiwanych momentach. Wymieniłem zasilacz, wymieniłem w końcu komputer na
inny... aż po miesiącu (!!) testów, bojów z serwisem, samodzielnych prób i
ogólnie - droga przez mękę - stwierdziłem, że to plik magicpvt.sys wchodzący
w skład jako wiano Samsunga w driver karty graficznej powoduje problem. Po
odinstalowaniu Magic Rotation system odzyskał stabilność. Ja powoli
odzyskuję spokój i leczę skołatane nerwy... Samsung nie popisał się przy
oprogramowaniu pivota.

Pozdrawiam

Mr Rek