Re: [LCD] NEC 1970NX - warto?

Autor: ToM <tomi_at_nospam.pl>
Data: Tue 24 Oct 2006 - 21:14:17 MET DST

W artykule news:23db0$453ddbe0$57cf8d4e$14626@news.chello.pl,
niejaki(a): PaPi z adresu <nazywam_sie_Subotic@Milan.Subotic> myśląc godzinę
napisał(a):

> Przyjrzyj sie testom (przeprowadzanym duzo wiarygodniej niz te z czeskiej
> strony) monitorow z matrycami xVA :
> http://www.mva.pl/?id_kategorii=2&top=71&kategoria=239
> Deklarowany (marketingowo) czas szary do szarego to 6ms. Rzeczywisty
> testowy sredni 50ms...
> Pozdrawiam
> PaPi

wiesz...
dla mnie www.mva.pl nie jest wykładnią wiedzy o monitorach...
dobrze że jest ale "ta czeska" jest DUŻO lepsza....
nie widziałem żadniego pożądnego testu na mva.pl a na czeskiej zaglądają
wszędzie...
znalazłem jakiś test na mva.pl z którego wynikało że monitor X ma matrycę Y bo
tak pisało na stronie producenta i stąd pobrali dane a na zagranicznych
stronach rozebrali ten monitor i wyszło że zastosowano matrycę Z....więc????
LIPA
przez 4 miesiące szukałem monitora opierając się na testach i opiniach z forum
mva.pl ale nic ciekawego nie wynikało z tych obserwacji więc zajrzałem dalej
bo za granicę i po porównaniu testów zdecydowałem się ale to dzięki "tej
czeskiej" stronie......
kupiłem to co w SIGu i luzik....
zwykły z wyglądu, ba, nawet brzydki :-) ale działa bardzo dobrze a wszędzie
wytykane świecące rogi są u mnie NIE WIDOCZNE...

a Ty przyjrzyj się uważnie parametrom które są opisane na stronie....
http://tinyurl.com/y5ngkv
ja widzę wyraźnie 18ms a średni 28,7ms..... tu masz opis....
http://tinyurl.com/y95hyv więc mówimy o tym samym monitorze (test robiony
16.8.2006r)
i pamiętaj... żaden S-IPS nie nadaje się do dynamicznych gier... to nawet na
www.mva.pl pisze......

--
ToM | Asus A7N8X-E + Barton M 1.86 @ 2.41 + GEIL 2x512 MB PC3200
Compaq V 90 + Belinea 101915 B + Sapphire R 9800 PRO + XC-80Al