Re: [LCD] NEC 1970NX - warto?

Autor: PaPi <wiekszosc_z_13_at_to_jeden>
Data: Tue 24 Oct 2006 - 23:03:00 MET DST

> dla mnie www.mva.pl nie jest wykładnią wiedzy o monitorach...
> dobrze że jest ale "ta czeska" jest DUŻO lepsza....

Aha. Masz prawo do takiej opini.

> nie widziałem żadniego pożądnego testu na mva.pl a na czeskiej zaglądają
> wszędzie...

Tzn. ?

> znalazłem jakiś test na mva.pl z którego wynikało że monitor X ma matrycę Y bo
> tak pisało na stronie producenta i stąd pobrali dane a na zagranicznych
> stronach rozebrali ten monitor i wyszło że zastosowano matrycę Z....więc????
> LIPA

Ale konkretnie jaki test ?

> przez 4 miesiące szukałem monitora opierając się na testach i opiniach z forum
> mva.pl ale nic ciekawego nie wynikało z tych obserwacji więc zajrzałem dalej
> bo za granicę i po porównaniu testów zdecydowałem się ale to dzięki "tej
> czeskiej" stronie......
> kupiłem to co w SIGu i luzik....

No to skoro luzik.
Ja mialem w rekach (i w domu przyniesione z pracy) kilka monitorow 19 calowych i
2 20.
19 calowe to - 1970NXp, 1970NX, LG 1930, LG 1960, Samsung 193P+; 20 to 2070NX i
Fujitsu-Siemens P20.
Nie kierowalem sie wyborem za mva.pl tylko wlasnymi doswiadczeniami z ww.
ekranami.

> zwykły z wyglądu, ba, nawet brzydki :-) ale działa bardzo dobrze a wszędzie
> wytykane świecące rogi są u mnie NIE WIDOCZNE...
>
> a Ty przyjrzyj się uważnie parametrom które są opisane na stronie....
> http://tinyurl.com/y5ngkv
> ja widzę wyraźnie 18ms a średni 28,7ms..... tu masz opis....

I co ma to dowodzic ?
18ms to MINIMALNY czas przejscia od czarnego do czarnego.
W przypadku przeroznych cudow TN, xVA masz podawany czas przejscia szary do
szarego (bo jest kilkukrotnie krotszy).
Udowodnilem Ci, ze panel TN o zadeklarowanym czasie reakcji 6ms ma tak naprawde
sredni czas reakcji WIEKSZ niz IPS o zadeklarowanym 18ms.

> http://tinyurl.com/y95hyv więc mówimy o tym samym monitorze (test robiony
> 16.8.2006r)

No i ?
Przeczytaj prosze jeszcze raz moj post i staraj sie do niego ustosunkowac.

> i pamiętaj... żaden S-IPS nie nadaje się do dynamicznych gier... to nawet na
> www.mva.pl pisze......

OK zapamietam. Tyle tylko, ze ja mam (i mialem) w domu monitory z matryca S-IPS.
Ty zas o nich probujesz pisac :-)
Ani 1970NX (ze starsza 25ms matryca) czy tez obecny 2070NX nie sprawia ZADNYCH
problemow w dynamicznych grach. Gram calkiem sporo w CSS'a, skonczylem Preya,
COH.
Przykro mi ale nie zauwazylem ZADNEGO smuzenia.

Pozdrawiam
PaPi