Re: GF6600GT czy 7300GT?

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Tue 24 Oct 2006 - 15:28:01 MET DST

Michal Bien napisał(a):

> Wiesz sam sie zaczynam zastanawiac czy jej nie wziac bo tej 1,2ns ze
> swieca szukac a pogoda coraz bardziej pod psem. W jakis deszczowe mroczne
> popoludnie moze wreszcie zmierzylbym sie z DoomemIII itp. bo na

Szczerze powiedziwszy Doom III mozesz skreslic z kregu swoich
zainteresowan (okropna chala - zieje monotonnia, ze az brak slow). Nieco
lepiej Quake 4 - ale to tez nie to co stary Quake II :) Wogole
wspolczesne gry zbyt wielki nacisk klada na wybujala grafike (co zreszta
szarpie nas po kieszeni wymuszajac zmiane sprzetu) zamiast sklaniac sie
ku nietuzinkowej, wciagajacej fabule... :( Pamietam jak przechodzilem
Half-Life Generation - nie mialem czasu na zjedzenie czegos... teraz
zestawiajac poziom Dooma 3 i starego H-L mozna sie usmiac :)
Ale sie rozpilsalem... sorry za offtopowanie :) Taka mnie jedynie
refleksja naszla, ze producenci sami sobie robia zle zabijajac w
graczach bakcyla grania. ;) Jakos mnie nie ciagnie zeby grac jak dawniej...

Pzdr, OMSON