Re: Płyty DVD jak sprawdzic?

Autor: Paweł <billg_at_microsoft.com>
Data: Tue 24 Oct 2006 - 15:20:05 MET DST

Użytkownik "M." <a@a.com> napisał w wiadomości
news:34697$453e1235$3eb357e2$24030@news.chello.pl...
> Pytanie troche hardwarowe troche softwarowe..
> Zrobilem parę filmów DVD i na niektórych płytach obraz się "zacina". Na
> wszystkich jest to samo. Więc podejżenie pada na sam nośnik. Płyta to
> Verbatim...
> Czym sprawdzić jej jakość o ile to jest przyczyna?
> M.

Nie powiem jak sprawdzić, ale ostatnio wywaliłem do kosza zgrzewkę 20
Verbatimów DVD-R
Wszystkie po nagraniu i weryfikacji wyrzucały błędy. Myślałem, że padła
nagrywarka, ale zakupione w celach testowych 2 porządne płytki nagrały się
bez problemu.
Dołączyłem firmę Verbatim do innych gównianych marek, na które mój napęd
jest uczulony.

--
Paweł