Re: zwisy komputera

Autor: Olek Brzozowski <a.brzozowski_at_pozyton.com.pl>
Data: Tue 24 Oct 2006 - 11:23:20 MET DST

Miałem identyczny problem i przyczyną był dysk twardy.Zobacz,czy jak Ci sie
zwiesi to nie pali się ciagle dioda od dysku(tak jakby próbował coś
robić,ale nie słychać,żeby coś robił). Różnymi programami skanowałem dysk i
niby nie zawierał żadnych błędów (chociaż podobno w takim przypadku to
najlepiej go sformatowac pod dosem,jakimś fdiskiem,itp i wtedy zobaczyć).
Kupiłem nowy dysk i problem zniknął.
To było o tyle ciekawe,że mnie komp zwieszał się,jeśli wykonywane były
jakieś operacje z dostępen do partycji systemowej - na niej musiał być jakiś
błąd.Bo jak tylko nagrywałem na inną partycje było ok.A że komp zawsze coś
rzeźbi po dysku...i robi to z reguły na partycji systemowej,stąd miałem zwis
i tak jak piszesz,tylko twardy reset pomagał.
Mały miałem ten dysk i od dawna chciałem kupić większy,więc w sumie nie
sprawdziłem,czy sformatowanie go i założenie partycji od nowa by pomogło...