zwisy komputera

Autor: gburek <domik_at_epf_Bez_spamu_.pl>
Data: Tue 24 Oct 2006 - 10:26:17 MET DST

hej
od około 2-3 miesięcy mam duży problem
przyczyną kłopotów są częste zwisy komputera (zamrożenie ekranu)
pomaga jedynie "guzikowy" restart komputera

owe "zmrożenia" nie mają związku z czasem pracy
czasem zdarzają się tuż po starcie, a czasem po 6-8 h pracy ale zdarzają się
codziennie
poczatkowo podejrzewałem pamięć, gdyż około pół roku temu zmieniłem kości
(obecnie 1 GB) ale w testach pamięc błędów nie wykazuje

podejrzewałem zasilacz (obudowa Codegen) ale tutaj zwisy bylyby chyba
powiazane z dlugoscia pracy kompuetra ?

podejrzewalem konflikty medialne gdyz mam w kompie dwie karty dzwiekowe
(jedna
wbudowana w plyte, nie odpowiadajaca moim wymaganiom - wylaczona w BIOSIE) i
druga - dzialajaca
to chyba jednak tez nie to

jezeli macie jakies pomysly - piszcie
nieustanne zwisy sa frustrujace, ze nie wspomne juz o traconych danych

z gory dziękuję

aaa... system WIN XP HE SP 2, procek Duron 1,3, plyta MSI K3 Ultra C2

--
Dominik