Prosze o pomoc - karta graficzna

Autor: bohateur <bohateur_at_{SPAM-SUXX}gmail.com>
Data: Tue 24 Oct 2006 - 10:03:16 MET DST

Witam

Czy ktoś z grupowiczów moglby polecić jakis
mały program testujący pamięc (lub ogólnie działanie)
karty graficznej? Nie interesują mnie kombajny testujące
wydajność karty - nie zależy mi na wydajności tylko na tym
czy ona działa dobrze (to karta graficzna 6MB w serwerze
zintegrowana z płytą).

Objawy są następujące..

Jak tylko w Windowsie mam jakąkolwiek operację graficzną
komputer strasznie zwalnia, ledwo myszka się porusza.
Masakra jest jak robie zamknij system i wtedy jest
ten efekt że ekran robi się z kolorowego szary (taki
efekt graficzny Windowsa) wtedy komp straaaaaasznie
wolno działa...

Dodam tylko że ta karta graficzna jest zintegrowana
na płycie głównej

Płyta wyposażona jest w 2 procesory AMD Opteron 64bitowe
4 Giga ramu ECC + dyski SCSI Ultra320 w macierzy RAID

Więc nie powinno mulić Windowsa :)