Re: [LCD] NEC 1970NX - warto?

Autor: <Mich_at_l>
Data: Mon 23 Oct 2006 - 15:32:44 MET DST

W dniu 2006-10-23 14:36, .Peeter napisał(a):

> Zastanawiam się nad zakupem monitorka NEC 1970NX, miałby mi służyć
> do www, tekstu, grafiki i... niestety gier. :) Czy ten monitor nadaje
> się do grania? Teraz mam Sony na TN 16ms i smużenia w grach praktycznie
> nie ma, jak będzie na NECu? Nie chcę być zawiedziony...

Do grafiki, tekstu i www będzie w zasadzie idealny (oczywiście w swojej
klasie - trzeba pamiętać że to tani, budżetowy monitor). Jeśli chodzi o
gry to w zasadzie gram tylko w jedną (C&C Generals Zero Hour) i nie
zauważam smużenia. Czasami zdarza mi się oglądać na nim również filmy
DVD (kiedy telewizor jest zajęty) i również nie ma problemów. Ogólnie
rzecz biorąc to po dwumiesięcznym użytkowaniu nie mam do niego
zastrzeżeń, jedyne do czego można by się przyczepić to troszkę
nierównomierne podświetlenie, ale w zasadzie widać to tylko przy
całkowicie ciemnym obrazie i w ciemnym pokoju. Dlatego lepiej
przetestować przy zakupie.

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
SHOUTcast: http://radiomisio.kicks-ass.net:8000/listen.pls