Re: ASRock ALIVENF6G-DVI GeForce6100 jaka wydajnosc

Autor: Tomasz Sanecki <xan_at_-nospam-metal.art.pl>
Data: Mon 23 Oct 2006 - 15:26:54 MET DST

Tomek wrote:
> pytanie moje jest nastepujace : jak wydajna jest ta karta, ktora jest na tej
> plycie glownej geforce 6100 , tzn. z jaka to karta mozna porownac. wczesniej
> mialem geforca fx 5200, czy ta karta bedzie szybsza ??

Ja bym raczej nie zastanawial sie nad szybkoscia karty zintegrowanej
gdybym mial w planie w najblizszym czasie dokupienie normalnej... Raczej
kupowalbym plyte z mysla o jej mozliwosciach; przeciez chyba mozna sie
powstrzymac od grania w najnowsze gierki przez jakis czas, nie?
(pytanie retoryczne - na moim kompie to nawet Quake III nie ruszy) ;)

--
T.